recent posts

ONCE UPON A TIME

2017/10/17


Dawno, dawno temu, za górami, za lasami żyła sobie
księżniczka o imieniu Aleksandra. Uwielbiała się przebierać,
robić zdjęcia, jednak przede wszystkim kochała pisać.
Jej życie przebiegało w spokoju i chaosie. Zamek znajdował
się na malowniczej wyspie, otoczonej błękitnym oceanem. 





Nigdy w życiu nie sądziłam, że tak bardzo będę wyczekiwać tej jesieni. Ostatnio po prostu wstałam i poczułam tę jesień, na którą czekałam 19 lat. Zawsze myślałam, że przez cały rok czekam na wiosnę. Czułam jakby z kwiatami rozkwitała moja kreatywna dusza, haha 😂 Wiosna w tym roku nastała, a ja nie poczułam nic, dalej mi się nie chciało jak mi się nie chciało, pomyślałam o paru fajnych projektach, ale mi się odechciało. Teraz po prostu się usprawiedliwiam, że zbierałam siły na nadchodzącą jesień. I mam je zamiar jak najlepiej wykorzystać. Czuję, że wszystko teraz się zacznie układać, chociaż może jeszcze się nie zapowiada. Na drodze jeszcze do życia stoi mi egzamin zawodowy w styczniu i matura 😅 Ale zamiast strachu, wmawiam sobie, że jestem podekscytowana i zasadzie trochę Was zaskoczę, bo całkiem mi to wychodzi. Nie mogę się już doczekać, aż będę to wszystko mogła mieć za sobą i w końcu zacząć się uczyć, tego o czym marzę od 3 lat. Kiedyś, kiedy myślałam o studiach to bardziej w kontekście, że muszę iść by mieć gdzie pracować. Teraz myślę, że w końcu da mi to możliwości do robienia czegoś, czego chcę. Wszystko zależy od tego, jak na to patrzymy.

XOXO,
hOla!

SUKIENKA - SECRET ANGEL www.secret-angel.pl


2 komentarze: