recent posts

KONKURS! Wygraj $120 do wybranego sklepu #sanslo

2016/01/08


Hej wszystkim! Dzisiaj mam dla Was nietanią niespodziankę!



Tak szybko chciałam Wam przekazać informację, że prawie się poplułam, haha! Więc napiszę Wam wszystko w skrócie jeszcze raz.
Główną nagrodą w konkursie jest karta podarunkowa do wybranego przez Was sklepu o wartości $120 oraz post promujący wygranego na instagramie moim @aleksandracedro oraz Emmy @scootalo. Będziemy razem wybierać zwycięzcę. Dodatkowo osoba  która zdobędzie największą ilość głosów zdobędzie $50 również do wybranego sklepu. Bądź dobry i oryginalny, a może i zdobędziesz całe $170!

Zasady są proste i szybkie.
Tworzysz na stronie www.closetclicks.com outfit, który będzie łączył styl mój oraz Emmy. W polu nazwy wpisujesz #sanslo, abyśmy wiedziały, że właśnie w tym konkursie bierzesz udział. Robisz screena z telefonu swojego outfitu i wstawiasz na swojego instagrama z opisem " @closetclicks #sanslo #contest @aleksandracedro @scootalo ". Zawsze możesz poprosić znajomych aby oddali na Ciebie głos! Konkurs kończy się 10 stycznia.
Powodzenia!


bluza ROMWE // rajstopy H&M

3 komentarze:

  1. Wiele razy już słyszałam o tej stronie :) Hm, może spróbuję swoich sił? :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  2. Super konkurs, życzę wszystkim powodzenia :) śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń