recent posts

๑۩۞ BIG BEAR ۞۩๑

2015/09/13


Niedawno pokazywałam Wam zdjęcia z Institute of Design Kielce. Jednak galeria nie kończy się tylko na części głównej. Istnieje również niewielka wystawa w "Galerii Brama", w której zawsze znajduje się coś oryginalnego. Śmiejemy się czasem z koleżankami, że Kielce są wyciągnięte rodem z Tumblra! Cieszę się, że moje miasto jest dość rozwinięte w kierunku artystycznym, a szczególnie sztuce nowoczesnej. Tym razem przechodząc z parku w stronę Placu Katedralnego w naszej bramie można spotkać ogromnego misia! Całą historię, jak się tam znalazł można przeczytać w środku bramy. Jeżeli jesteście ciekawi, przyjdźcie i zobaczcie sami! Mam nadzieję, że zdjęcia Was do tego zachęcą:)















OUTFIT
Płaszcz- SheIn
Top- ROMWE
Spódniczka- Choies
Rajstopy- H&M
Buty- VAGABOND
Torebka- H&M

ZDJĘCIA
Jakub Tyc | Galeria Brama, Kielce | Nikon D3100, Nikkor 35mm 1.8


Blog Natalii- Nat's by Nat

Twitter ☆ Ask.fm ☆ Facebook ☆ Fanpage ☆ Tumblr ☆ Instagram  Youtube
Snapchat: aleksandracedro


22 komentarze:

  1. też uwielbiam taką sztukę nowoczesną :3
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boziu Olcia super sesja :) Piękna ta torebka :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia☺ jak zawsze cudna ♥ http://natalkax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne w tych zdjęciach jest to, że nie wszystkie są pozowane, tylko ''wyrwane'', złapana chwila. Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Na pewno kiedyś odwiedzę to cudowne miasto:)! Zapraszam do mnie: aassiiaao.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nono fajne zdjecia:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w mieści raczej nigdy nie zostanie takie coś zorganizowane. Świetny pomysł na zdjęcia!
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sceneria na zdjęcia, bardzo pomysłowo :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie w mieście bardzo rzadko coś jest, zwykle to jakieś targi czy koncerty klasyczne

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę kiedyś w końcu pojechać do Kielc, śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten miś, haha! :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia *,* zapraszam do mnie NOWY POST! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie poszłabym zwiedzić taką Galerię i zobaczyć na własne oczy dużego niebieskiego misia! Widzieć takie coś na żywo to naprawdę wielkie szczęście:) Szkoda, że nie było tego, kiedy byłam na kilka dni w Kielcach.
    Cudowne zdjęcia, płaszczyk wygląda niezwykle.

    zapraszam *klik*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia jak zwykle! Super miś.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czemu ty tak zawsze swietnie wyglądasz hahah
    Buty po prostu >>>>
    Mega miejsce ma sesje haha
    Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie świetne zdjęcia... jak zwykle z resztą XD Ja mam zapas swetrów do końca życia... chociaż i tak już przynajmniej z 2/3 wyrosłam, ups trzeba będzie jechać na zakupy
    http://oleczka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń